28 Augusti 2010

Heej!

Onsdagen kommer jag inte ihåg så mycket av förutom att
jag var hemma hos syster och toni själv.. Städa, busa med
hundarna och ut och gick :) sen söv vi!

Torsdagen åkte jag hem med tåget vid 05.59 på morgonen..
trött som fan var jag kan jag lova.. menmen, gick bra med
Pumba hela vägen också! Sen när jag kom fram stod inte
min mamma där.. så ringde henne då sov hon, suck! Menmen
Hon klädde på sig och åkte och hämta sin kära dotter.. sen
hem till Phytta och åt mat och så.. sen in till bror min och
hälsa på lite, sen vare dags för poker där jag åkte ur rätt
tidigt men gick bättre på cashen, plus! :) Sen hem till min kära
lägenhet som jag inte sett på nästan en vecka.. skönt att äntligen
få sova i sin säng faktiskt..

Fredag, idag! Mamma ringde vid 10 och väckte mig och påminnde
om AF. Så klev upp då Challe plinga på dörren och vela in i värmen
typ.. :) Sen så gick vi upp och han och Ullis gick till systemet och
jag på möte med AF. Sökt jobb idag också.. Sen hem till phytta
för grillning och skratt! Pecka kom förbi och vi prata lite om Carina
som gick bort i cancer.. nästan så man börjar fundera på att sluta
röka nu.. :( R.I.P Carina Sahlberg! <3
Menmen, hon har det bra, man får tänka positivt :)
Sen så hem och ut en stund med Sibban sen nu sitter jag här och
snackar lite med allt och alla :)

I morgon Djura och sova över där en natt, för vindrickning med Eva ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0