22 Augusti 2010

Hej!

I fredags tog jag 13.20 tåget till Vänersborg till min syster och hennes kille Toni.. Resan tog 5 timmar ca och hade två hundar och 4 påsar och en väska med mig så hade ganska mycket saker med mig.. Blir ju här trotts allt ganska så länge ;). I fredags när jag kom fram på kvällen så tog vi det lugnt och åt SKIT god pizza.. mycket bättre än Hedemoras pizzor iaf !!! Sen så gick vi och la oss och kolla på film och somna.

Lördagen steg jag upp halv elva!? Ojoj, aldrig hänt på en helg, frivilligt?! Men iaf, tog hundarna ut och rökte sen så bestämde vi lite mat vi skulle äta, lisen gjorde en skit god lunch sen så¨tog vi det lugnt och jag spela CS med syster och hennes clan.. skit kul! Kommer nog bli beroende av skiten igen :P Sen hade Toni Modern Warfear 2 på sin ! :D Hihih så spela det som en galning.. Saknar mitt xbox 360 väldigt mycket nu när jag spelar det här på hans dator.. Sen så kom Smisk och Daniel hit och spela Uno och Yatzi med oss.. Sen skulle vi ut på krogen men hä blev inget för syster fick så ont i magen ... :/ Gick hem och såg på hancock ist.. stavningen vet jag ej hur det går till dock :P Men men...

Söndag idag jaa... tråk dag i Hedemora men här är det ljuvligt med alla dagar : ) Hittills iaf. Har nog bestämt mig vänner och familj.. Jag flyttar nog ner! Skit skönt här och jag trivs som fan! Fint väder, fint folk, fin omgivning.. Skön omstart! Idag har det inte hänt så mycket.. Tog hundarna alla tre i koppel och gick en bra runda med dom, sen la jag mig på baksidan med allihopa och bara slappa och chilla och snacka med Magnus på sms .. :) Göllunge du är! ;) Sen fick jag reda på igår att hans ena tvilling son Per fick ett slag i huvudet i går av en brynäsare!! Jävla äckel huven det finns alltsååååÅ!!! Blir så argh! Men han klara sig fint iaf sån tur var! Tänker på dig söt per! :)

Nu ska vi tare lugnt och spela lite spel och bara chilla resten utav dagen..

 

Juste, ska göra en bra ny Claesson! :) Ska Pierca mig i näsan i mitten där man ser ut som en tjur :) Sen ska jag antingen göra i fyllnad av mina gamla tatton eller göra Pumbas tassar på mitt bröst och skriva Pumba i skrivstil sen ska jag göra en ny frissa  http://www.youtube.com/watch?v=YUtHjOvPKT0 i denna videon finns den frissan.. Där Pink boxas med svart och rött.. precis så! :) kommer nog bli fett najs !:)

 

HEJDÅ !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0