12 Augusti 2010

Hej!

Idag så ringde min samåkning och väckte mig och fråga om jag skulle med
eller inte.. Jag ba jaaah! Vänta ska klä mig fort som knulla?! Haha varför sa
jag så? Jadu... men men, sen när jag kom till jobbet mådde jag inge bra alls..
fyfaaaan.. Tycker synd om mig själv just nu.. Min handled är åt helvete min
mage lika så.. och min hals!!! jaja.. men men jobbet gick bra iaf.. Ska vila
typ två timmar nu sen iväg och joppa igen.. :/ Menmen, måste ha money to
fooooood..

Fattar inte hur ni orkar allihopa? Så jävla less igår på er så höll på och DÖ!
Men nu jävlar tänker jag inte vara snäll längre! :) Jag ska fan riva i nu!
FATAR DO!?

:D

Heyrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0