23 April 2010

22 April 2010

Dagen började bra, men slutade åt helvet!
Jag har aldrig varit så här ledsen i hela mitt liv. Vi hade tre underbara
år tillsammans, tycker då jag! Sen bara helt slut.. Jag älskar DIG
ingen annan, och kommer ta ett bra tag innan jag kan älska en annan
människa..

jaja, det är slut! vad kan jag göra mer än att säga att jag älskar honom
och vill ha tilbaka honom? Ingenting... maktlös är vad jag är just nu!

23 April 2010

Första "singel" dagen.. känns äckligt hemskt!!!! :/ Hoppas du får en tjej
som gör dig lycklig, eftersom jag inte kunde göra dig det.. Nu ändrades
låten till våran låt, typiskt. Men bra minnen? Absolut! Stockholm? två ggr?
helt underbart. Våra utekvällar på nätterna inlindat i bara täcket, satt
och snacka i timmar alltså.. UNDERBART!<3

Men nu ska jag SUPA SÖNDER!
Hade<3





JOHAN SUNDH <3 24/11-06<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0