20 April 2010

Hejsaaan..

Idag har man varit i skolan som vanligt.. Hade en redovisning
om Texas Hold´em. Det gick super bra!
Efter de hade jag och Sanna världens sämsta datorer! GAH:@
Det gick aldrig som vi ville!!!!!

men men, när jag kom hem var ingen hemma men dom kom
hem efter ca en timme, sen så åt vi sen åkte dom igen, med
raggarbilen en raggarrunda. Så sibban kom över som vanligt
och vi "lekte" burken med ungarna. Sen tröttna jag, Jag brände
ut en film jag och sibban, martina o challe skulle se hos dom ikväll.
"Paranomal Activity". Alltså, har sett den förr. Jag är rädd ännu!
Jag blev räddare denna gång, det var ett annat slut. Seriöst, jag
skrek i konstant en minut tror jag. Martina klämde sig fast på min
mage och slog samtidigt, så rädd var hon.
Nu när jag sprungit som en galning hem så är jag helt slut.
Inväntar att Johan ska komma till datorn.. Snacka lite med honom
sen sova och kolla på Two and a half men! :)

Hejrå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0