19 April 2010

TjahTjah bloggen!

Idag, jaa.. Johan åkte i morse.. Han är så söt. Kom och gav mig en puss
och sa Ja älskar dig ses senare i veckan. =) Gaaah, blev alldelens kääär :)
Jag pallra mig iväg till skolan och snacka lite med Sanna och bar oss iväg
till Samhällen där jag gjorde ett Gprov. Sen blev det svenska, ska ju ha
Nationella prov (skriv) på fredag så gick igenom lite granna! Sen hade vi
Religion där vi fort. att kolla på "vingar av glas" så jävla bra film! =)
Sen hade vi Historia, där jag fick ett tele samtal sen åkte jag hem med mamma
och pappa och ungarna, när vi kom hem satte vi igång grillen och grilla
kött, mumms va gött de va! =)
Sen kom sibban över och dima, hans kompis lekte burken =) Alla är så
tråkiga, ingen ville vara med.. men vi körde på själva, gick väl an =)
Sen kom vi in och körde frågesport tävling..

Satt och fundera idag om man ska lägga ut Xboxet på blocket? Hmm...
Spelar ju aldrig längre så, men vet ej.. kan ju ha perioder där man spelar
sen perioder där man inte spelar.. Ska fundera lite mer..
jaja, Syns i morgon ! :)

Tjarååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0