17 April 2010

16 April 2010
Hello!
Igår så var min dag sådär.. var trött och grinig, sen får man reda på att ens bästa vän typ skiter i oss?
Jaja, det finns då ingenting att göra.
Vi tog det lugnt hemma jag och Johan. Sen gick vi o la oss och sov.

17 April 2010

idag så gick man upp tidigt och gick ut och städa osv på gården.. Tog halva dagen. Skönt som fan!
Sen efter det kom mamma med en snusdosa till mig! tack mamma! <3

Efter det så grilla vi ute på gården, riktigt gott faktiskt!
Nu sitter jag och tar det bara lugnt :)
Får se om det blir kompis kväll här ikväll.. Har bjudit några stycken =) Får se om dom kommer då:)

Kommentarer
Postat av: Meister

Blääää för snus .

2010-04-17 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0