14 April 2010

Heysan!

idag åkte jag med mamma in ocksåå.. Hon skulle in med ungarna till dagis..
När jag vakna i morse fick jag ett sms av Sanna att hon var sjuk, krya på dig
gumman!
När jag kom till skolan gjorde jag klart ett arbete, sedan var det DISA. Vi satt
och prata om stress, tillslut när det var tio minuter kvar till tandläkarn så kom jag
på att jag skulle dit :O hade totalt glömt av det :S
Fyfaaan, så sprang som en dåre dit, för att få veta om hur man gör med en tandtråd??
Sprang för de skiten!!! :@

Sen vidare till skolan igen. Sprang ner och åt eftersom Annelies lektion skulle börja snart.
Vi hade prov, vilket jag inte kunde, så ska göra omprov på fredag, nu börjar det gå
neråt för mig igen känns det som.. IG på två prov nu.. :/

Efter skolan satt jag och alma och snacka lite innan vi bestämde oss för att hon skulle
skjutsa hem mig =) Fyfan vad härligt det var, liten snygg, snabb bil, med solsken, ner
vevade fönster och låten Black Jack -  Inget stoppar oss nu! Sjöng som fan, =)

Nu är jag hemma och sitter och skriver en massa skit här.. Ska väl göra någon nytta
kanske? Gå ut i solen =)

yes så blir det.. hare bra! =) hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0