Kärlek vid första ögonkastet!

Mitt hjärta

Jag vet inte hur jag ska förklara med ord hur mycket du betyder för mig. Första gången jag såg dig så var du en kille som såg så snäll ut. Jag åkte med min moped till Långshyttan för att få se dig, för att försöka bli din vän. Det gick fort, du kom till min granne och sov där.
Jag är så glad att vi kollade på skräckfilm och att jag hade min fest den dagen. Jag är så lycklig att du dansade med mig den kvällen, att du kysste mig med dina vackra och underbara läppar.
Du har gjort min värld så lycklig, så bra och alldeles underbar.
Vi bråkar och vi förlåter varandra.. älska, glömma och förlåta!
Jag längtar tills den dagen du får din positiv, den dagen kommer bli ett datum/en dag jag aldrig kommer att glömma oavsett vad som händer med oss. Det är många som säger att du är en liten pojke, att jag är som din mamma. Men dom förstår inte kärleken mellan oss. Du är 16 år och jag 22 år. 6år emellan, men vart står det i en bok eller i en lag att kärlek måste styras med en ålder? Att mannen måste vara äldre, att mannen inte får vara yngre. För mig är du min man, min karl!
Och det är huvudsaken du och jag älskar varandra.
Jag är så rädd älskling, att du kommer ifrån mig, några månader, några år? Jag kommer inte klara det, därför måste vi tro på oss! Vi måste tro på dig!
Jag vill så gärna träffa din familj, ditt gamla liv. Jag älskar dig lika mycket som den dagen jag såg dig.
Dina ögon gör mig galen Alireza!

Kom ihåg det, 10 Augusti 2012, bästa dagen i mitt liv, BÄSTA!
Jag älskar dig, Man toro Kheli Doostet Aizam! 
 
 
Du är allt, mina ögon, mitt hjärta, min luft och min man! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0