Millenium 2...

Tjeeeenixen Sixten för fan! 
Det var fan inte igår, eller? haha!
 
Jag har gjort en hel del, varit med om en hel del, köpt en hel del.
 
1. David, habibi!
2. Spanien!
3. Billie!
4. Idioter!
5. Familjen!
 
 
Jag har träffat en underbar karl, David.. Eller Alireza heter han. 
Vi har bara varit tillsammans två veckor ca och har aldrig varit såhär glad. Han gör mig skit glad!
Träffades via Robinson och det är jag super glad över.. (: Vet inte vad jag ska säga mer än,
man ashegetam habibi! :D 
 
Jag har också varit i Spanien en vecka, första gången utomlands, första gången jag flög.
Shiiiet var lite läskigt men det gick super bra, resan dit bestog av skratt och tårar samtidigt
som man var livrädd.. hahahah! Skratta, grät, skratta, grät... :p alla skratta dock åt mig -.-'
 
Var där med jobbet en vecka dååårå, betalt och klart! Stod för maten och handpening själv dock..
Ska ha med mig mera pengar nästa gång, menmen det vet jag nu!
Jobbade 5/7 dagar där nere, skit trevligt. Och gubben min var så jävla glad, skratta och tjoa!
badade i havet, snorklade, drack lite öl, käka skit god mat, shoppade, njöt, sola och hade det
allmänt trevligt..
Vi var 36 stycken från Enigheten som åkte, och alla dom var skit trevliga och umgås med!
Hemresan var dock lite jobbigare pga luftgroparna.. men gick la an!
När vi landa i Sverige så kommer Zacke springande och ropar Nathalie, det var helt underbart
att få se en del av sin familj igen.... guuuud! Min MAMMA! 
 
Välkommen Billie till oss!
Har skaffat mig en till Shitzu vid namn Billie/habibi.. haha :)
Så jäääävla söt.. Pumbas lillebror, (:
Dom är så lika varandra. En mini Pubis! :D 
Hämtade han igår, och han har redan vant sig, trivs gör han iaf. Han tar dock mina och Davids
skor och lägger i sin bur -.- hahah!
Menmen, han är ju för söt för att skälla på. (:
 
Har varit med om falska vänner, men såhär falska har jag aldrig varit med om tror jag.
Fyfan dra någonstans!
 
Min familj äger, kan fan inte säga något annat. Jag älskar er allihopa!
Pappa, mamma, andreas, sara, viggo, mio, liselotte, elias, emilio, naima, zacke, elvira & Alireza.
Tack så jävla mycket för att ni finns! Ni är guldvärda! 
AJ LAV JO VÄRY MATCH!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0