we´re not gonna take it..

Jåå hajhaj!

 

Ska försöka att bli bättre att uppdatera blogg´n (men det säger jag dock jämt)
Jaa, igår kom Christian hit. Hämtade upp honom vid tågstationen, men dock utan
nervositeten så skönt så!
Gick hem till mig sen ganska så direkt åkte vi upp till bror min som bjöd oss på
kek! Gottgottgott!
Pasta och pasta sås med någon ost och bacon korv. Skitagött!
När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket.. tog det lugnt, kollade big brother..

Hur fan kan man vara så pantad att man ser NÅGOT gott i Marcelo?! Annica för fan..
inse fakta och dumpa honom på en gång! Skulle inte stå ut med en sån karl.. uschochfy!
Just nu sitter Christian vid sin ipad och jag här vid datorn, ska snart köra en kladdkaka..
Mumsfilibaba!
Blir några filmer ikväll;
1. Inte utan min dotter
2. Tears of the sun
3. Bröllop och jäkelskap!

Kanske inte alla tre men någon! Bröllop och jäkelskap är ju ett måste, lööööv it! :D 
Älskar lennarts kommentar; HUR MÅNGA UNGAR SKA VI HA !? ;D

Ska försöka få Christian att flytta till Dalarna ^^, tror ni jag lyckas göra en sthlmare till
dalmas?! ;) haha!
Nej nu blir det att gå och pussa på han och göra en kladdis!
Ha det så jeffla bra! ;D

 

 

pCe OUT broe´s and hoe´s! ;D

 

 

Kan han bli dalmas tro? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag lyckades göra min kille till dalmas och innan var han stockholmare :) Så det går iaf ;D

2012-05-05 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0