Laugh and a half..

Snart kommer Christian igen. Vilken minut som helst. Han har fått en uppgift
av mig, han ska hitta hem till mig från tågstationen utan min hjälp! Tror ni han
Klarat? Jag tror då det!

Nyss varit ut med hundarna i skogen och fy tusan vad äckligt det var. Höll fan
på att ramla ihop! Vart helt svart/snurrig.. Menmen.. Gick hem och nu tar man 
det lugnt.. Lite för mycket kaffe kanske? Hahaha..
idag blir det en lugn dag med några filmer kanske.. och pussa på sötnosen!
Hoppas han har med sig Sixten! ;D hahaha!
Nyklippt och nyfärgat hår dessutom! Skit kort hår! :O menmen, det behövdes!
En sak jag har tänkt på ordet/orden menmen som jag skriver heeeeela tiden..
varför?! Känns som en bra avslut av en mening. Hehe..

 

Körde Pinpoker och kronan med min bror och Robinson igår, dum ide och dum chey (!!)
Fick några ärr/sår men det får man stå ut med, dum som man är får man också
skyll sig själv!
I morgon blir det jobb 07.30-17.00 och Fredag 07.30-17.30!
I helgen är det också marknad och jag ska låna Elias under Lördagen och söndagen
ska vi nog allihopam iväg och fiska och grilla! Ska bli mysigt!

Längtar till sista maj nu! FALUKALASET, sova hos Madde under den helgen! (:
Kul ska vi ha? Ajjamen!

 

Dags att dra sig kanske, för fick nyss ett sms om att han hoppat av tåget..
Eller kanske tar några timmar för han att hitta hit? Näääädå! ;D

 

pCe out broe´s and hoe´s! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0