Får jag chans på dig?

Ja, det får du! Kyssar :)

Fint svar man fick efter en sån fin fråga!
Man måste vara lite tradionell! hahaha..
Gjorde man jämt när man var små! 
1. Lånade hans Ipad..
2. Gick in på anteckningar..
3. Frågade "chans" på honom..
4. Fick svar efter någon timma..
5. Nu är vi tillsammans! :)

Hur gulligt låter inte det då? hihih!
Vi har umgåts med min familj och mina vänner heeeela helgen! Så nu har han fått träffa dom
som verkligen betyder något för mig och det är jag glad över, och han tyckte det var bra också!
Han åkte hem i morse, saknar han redan! Men det är skönt med avstånd.. så man hinner sakna
den man tycker om, skit fint! Men dock tråkigt..
Han kommer på Onsdag kväll och åker hem på Torsdag morgon och sen kommer han på Fredag
kväll och åker hem på Måndag morgon som det ser ut som! (:
Nu ska jag ta det lugnt här hemma, spela lite GH sen se någon film tror jag. Svampstuvning och
omelett står på listan också! Får se om man lyckas lika bra med stuvningen nu också! MUMMA!

 

Nej, ha det fint med er!

Jag och Christian! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0