Dansa pausa..

Tjoooosan!

Idag har varit en super bra dag! (: Gick av mitt pass i morse och hade
lite möte med jobbet som gick super, sen mötte jag upp min älskling 
vid tåget. Hann hem i en timme ca, sen ut mot syster yster för lunch!

Kom hem nyligen och har varit och handlat, medans christian var hemma
så städade han undan här hemma och diska, sen sov han?
Hahaha, han vart så utmattad av städningen så! ;)
Ska snart in och pussa på honom!

Btw, fan vad snygg jag blivit, gått ner i vikt och fått bättre självkänsla!
Stolt chey, mycket stolt chey må jag lova!

idag kanske min kusin och jonte (hennes karl) kommer och hälsa på,
vem vet vad som händer! Annars blir det en lugn dag, jobba i morgon
med mina ungar, som jag saknat dom! Dock 06.30-14.00 bara.. menmen!

Längtar så mycket tills på Torsdag då jag ska till skönvikts för återkontroll
med alla tjejor! :D Så kul och spännande det ska bli! Superglad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0