Total clips of the heart..

Tjeeeeena!
 
Haha, radera bloggen kanske?
Skriver ju tamigfan aldrig -.-'
Kommer fan inte ihåg det, men ibland när jag lyssnar på viss musik
så kommer jag på det, visst fan bloggen liksom, ahaha! 
Tänker inte lova något nu, med förbättringar, för blir aldrig bättre ju! ^^
 
Men iaf, jobbar som en galning och trivs som fan med mitt jobb. Kanske
fast tjänst? vem vet!
Tänker för mycket på mina vänner som mår dåligt, eller på mitt jobb! Hinner
inte med mig själv just nu känns det som, men försöker så gott det går.
Och hörrni, blir bara mindre och mindre nu jag, tynar bort allt mer och mer..
Hahahah, så najsigt! Men man saknar the old Claesson, ^^
 
Trivs med mig själv nu iaf, det är fan huvudsaken!
 
Jag, min collega Camilla och min brukare var iväg på marknad för några dagar
sedan, och iaf.. Där så fanns det en spådam.. Har aldrig gjort något liknande 
förr, men har alltid velat testat för en liten peng, men aldrig riktigt vågat. Jag
tror på sådant så, tycker det är lite läskigt. Men jag gick iaf in.....
Och ville inte gå ut mera, shit! Hon kunde ta mig fan allt om mig, mitt liv, mina ex.
Ja, allt och då menar jag ALLT i detalj också! Hon hade en del svar åt mig, och
fyra ungar väntar mig, 2 tjejer först, sen 2 pojkar. Perfekt med mina namn. 
Lilly, Haley, Leo och Lucas (eller Levis).
 
Idag kom en del släkt ner till pershyttan och hälsa på och vi käka skit god mat som
Tuppe gjorde iordning, MUMMA!
Fick med mig Emilia hem som ska sova här tills Tisdag. (:
Ska äta goooodmat ikväll och se skräckisar! The Orphan och/eller The women in black.
 
Lite bilder?
Ajjamen, låt mig presentera Claessons nya telefon = BILDBOMB!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0