Tokyo Nights..

Hejsan..

Idag ringde Linda och väckte mig och frågade om jag och Lisen
ville komma på en fika hos henne, så steg upp ur min säng och
började klä mig, sen kom Lisen och plocka upp mig.
Där satt vi och snacka om verkligen allt, och det var skönt faktiskt..
Efter en stund så åkte vi till Pershyttan där alla var..
Carro med barn och Mormor..
Fika även där, hehe..
Sen åkte vi hemmåt. Har varit hemma en stund och spelat spel..
Sen satte jag mig vid datorn och fick syn på ett meddelande som har
gömt sig för mig sen i Fredags på facebook..
Och det var Hannes. Min bästa vän genom åren..

.Lycklig.Saknad.Kärlek.

 

..Livet leker..

Jag kan inte förklara med ord hur lycklig jag är just nu.
Jag har saknat dig, tänkt på dig, pratat om dig i år nu.
Och äntligen fick jag prata med dig, om hur allt har gått,
hur allting har varit och så vidare.

Mitt hjärta bara slår snabbare, är så lycklig samtidigt i chock.
Hannes, tack! TUSEN tack för att du skrev igen.

Hannes Johannson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0