Criminal..

Dagarna går saktare och saktare ju mer jag tänker på dig.
Vill bara träffa dig, nu, nu, nu!
Inte sen.. utan NU!
Har väntat i 5 jävla år.. och det är bara en månad kvar, men
denna månaden kommer bli så lång.
Ångrar varje dag, varje sekund att jag inte åkte och hälsade
på dig.. men feg som jag är gav jag upp. Men har fått min chans
igen. Och är överlycklig för det. Samtalen blir roligare och roligare.
Haha och ja, vad mer Hannes?
Detaljer går vi inte in på tycker jag.
Idag har jag inte gjort mycket. Varit ute i Pershyttan och fikat
och sen bara varit hemma och spela med Robinson igen.
Surprise, har la aldrig hänt? noot.
Nu ska jag lyssna på några låtar samtidigt som jag får sitta i min
värld.. tänk om?
Kan man bli det igen, fast man inte träffats på 5år?
Jag tror det, för jag är nog det.
Goodnajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0