' - Elias,

Hejsan!
Igår var jag på tjejmiddag hos Linda med; Linda, Lisen, Emelie, Klara, Martina & Sara.
Började med en välkomnst drink och snackade skit. Sen fick vi mat.
Förrätten var en halv advokado med skagenröra uppepå.
Sen till maten var det lindas kyckling röra och ris med fin sallad. SKIT GOTT!
Sen börjades det supas för fulla muggar!
OCH jag fick i mig, 4 cider 4.0% 3 groggar 70/30 kanske.. 3 shoots jäger..
min kväll var SUPER rolig. Vi dansa eller jag dansa med leroy för dom andra och
vi sjöng en massa. Jätte roligt. Sen tog vi en grogrunda på Kingen och Halvan. Riktigt fint folk
ute och trevliga, och kan fan inte sluta sukta och tänka på honom... OJOJOJ!
Önska han vore singel ibland ;) hahahaha
Nejmen tillbaka till reality!
Idag vart jag bjuden hem till syster för middag och kortspel. Kom hem vid 23 därifrån.
Riktigt mysigt. :)
Och det bästa med denna vecka. Emelie som jag nämnde ovanför är från Trollhättan
där även systers sambo är ifrån. och syster bodde där ett tag. Dom blev kompisar hon och Emelie
och Lisen har saknat henne massor. Så jag planderade att:
Emelie skulle ta bussen hit på Tors. och överraska lisen genom att bara knacka på dörren hos mina
föräldrar där Lisen var för tillfället. FYFAN hennes min.
Satt i soffan: Hej smisk (som hon kallas för). Och sen ba: MEN SMISK!?!?!??!
:D Veckans höjdpunkt.
Veckans bild, ELIAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0