She doesn´t mind..

Hej!
Gud.. har hänt mycket med mig sen sist jag skrev.
Viktiga saker, skit saker, saker jag inte önska hände osv..
Kan görat en lista och skriva om det i nästa inlägg? Eller i detta..
Hmm...
Börjar med att säga dom tråkiga nyheterna.. Svartkatt.. :'(
Han är död. Räven tog honom, och jag hoppades vid gud att
det gick så fort som möjligt så han slapp lida.
Jag hade fyra katter, och jag hade ett syskonpar, ena har jag
kvar (gråing) och svarting är borta.. Den gråa fattar nog vad som hänt.
Han har aldrig varit såhär kelig som han är nu om dagarna..
Men varför skulle han inte vara ledsen? Brosan är borta..
R.I.P Svartkatt/Svarting/Scar, mamma älskar/saknar dig!
♥ Syskonkärlek! ♥

Till dom lite roligare nyheterna då, fått nytt jobb och har redan
jobbat rätt mycket där och trivs sjukt, SJUKT bra där. Personlig Assistens
åt en äldre brukare. Känns super, kommer överrens med Personal samt
brukaren tycker bra om mig. Hade introduktion i Torsdags 9-19,
Fredag jobbade jag 09-14.30 och idag börjar jag kl 09.00 och slutar på söndag kl 14..
hehe.. :) Fått mycket jobb på dagis nu nästa vecka också, Mån,Ons,Tors, :)
OCH fick in mina pengar, sjukpeningen sen jag låg inne.. OJ så skönt det var!
Och lovar er, mitt kylskåp är fyllt och frys och skafferi! Så otroligt skönt.
Har även unna mig själv genom att köpa en tröja och ett par byxor faktiskt.
Sons Of Anarchy kläder.
Mjukisbyxor XXL svarta Står "SOA" på ena benet.
Hoodie tröja XXL Svart. Står deras logga på ryggen och samt
på framsidan. Sen Stod det även att man fick skriva in egen text, så skrev in "Claesson´s" :D
hahahahah
Nej, snart kommer Tuppe och ska hämta mig för jobb! Jobbar med han idag/inatt..
Tjaaaaaaaaaao!

"Girl I got you so high
And I know you like
So come on push it on me
If it feels alright
Put it, drop it low and break it off...
No, she doesn't mind
Aight, she doesn't mind, aight, she doesn't mind
Girl I got you so."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0