En dag..

Heej!
Bea tjatar järnet på mig, att jag ska uppdatera lite oftare..
Hmm, är fan länge sen nu?
Eller?
haha..
Nej men det som hänt?
jaaadu, jobbat som en galning, varje dag, hela helger. Förutom idag.
Ledig dag, och det är otroligt skönt kan jag lova, dock jobba jag dygn,
började 09.00 i går morse till 12 idag. men vafan ?
Det är ju ingenting :P
har även Piercat mig, läppen (sidan) så har två nu! Men brukar inte
ha båda i samtidigt, utan varierar ibland. men bara för det så har
jag båda i just nu! :)
Tycks?
Vet inte vad jag ska skriva mer?
idag blir det någon öl och prata skit med Kusinvitamin, jonte, Simon, Tom, marcus m.m..
Saknar min katt varje dag.. Ingen som var så mysig som du.
Och kan lova dig svarting, din bror saknar dig med. Syns på honom.
Han har aldrig tyckt om att kela, men nu älskar han det..
Vi saknar dig
Puss
Missa, Bror, Mumin, Pumba och Mamma!
Nej dags att gåe!
pCe out broes and hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0