Say my name..

Hejsan!
Som ni redan vet så hade jag en dejt igår. Och den var helt JÄVLA underbar och rolig.
Dagen börja med ett blogginlägg som ni har läst.. Sen när klockan börja närma sig 18
började röra mig mot tågstationen trotts att det var någon, lite mer timma kvar tills han
skulle vara framme, men stod inte ut med att bara sitta hemma med nervositeten i tankarna..
Satt där och vänta och vänta, klockan gick så SEGT. Sara döck upp och stod och fick mig
på andra tankar den sista kvarten. han ringer när det är 2 min kvar och säger att han snart
är framme, då lovar jag er att det gick fort i tankarna, haha! Tåget kom fram och där kom han,
lång och fin! Gick hemåt i nästan tystnad, haha.. men tog inte lång stund tills vi kramades iaf!
Awwe tänker ni nu, ja så tänker jag med faktiskt.. Timmarna gick och vi kollade på film, skräckfilm..
uschuschusch! Rädd som man var, skrek som ett barn, han bara skrattade, ja inte åt filmen utan
åt mig.. -.-' suck! Gick och la oss ganska så sent. Sista jag fick var en stor kram, och första jag
vakna med var en stor kram, amezing eller hur? Ah, jag vet!!!
idag så har vi varit hemma hos mig och hos bror och hälsa på! Sedan gick timmarna och hans tåg
gick 20.24.. gick runt på stan innan vi gick ner till tågstationen. Satt där och jaa, snacka och så!
Han kommer även på fre/lör beroende på hur han jobbar.. 
Säger bara en sak.. förlorade en HEL snusdosa när han var här.. mer säger jag inte ;)

men det vare värt! :D


Nu ska jag ta och lägga mig och sova tills fre/lör.. haha! Nejrå..

Ska lägga mig och sova är dötrött..

Good Night fouks!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0