' - Jukebox Junkie!♥

I'm just an ole' jukebox junkie
Spendin' my time, spendin' my money
Feedin' this habit with hardcore country
I'm just an ole' jukebox junkie
I can't stand to hear the music stop
I keep droppin' my quarters in the slot
I play every song from A to Z
I'm just an ole' jukebox junkie


Tjululu!
Alltså, vet inte vad jag ska tro, tänka, hoppas på, om dig.
Lika bra man ger upp denna skit längtan.
Idag så gick jag upp 06.00 för att åka till jobbet 07.33.
Sen fick jag åka hem för att min elev var sjuk. Så gick
nästan upp i onödan. Så åkte hem och var hemma runt 09.00
och började städa och leka med mina djur, sen tog jag en nap
mellan 10-12. Så kom Tuppe förbi här vid 14.00 och plocka upp
mig och Näslund sen vidare till Tuppe. Skulle vara barnvakt från 16-22.
kom nyss hem därifrån och nu sitter jag här och lyssnar på
Jukebox Junkie tamejfan hela tiden, så grymt bra låt.
Och tänkte mkt på dig när jag hör den låten, men kan det bero på att
du sjöng den i cam .. haha! (:
I morgon blir det jobb hoppas jag på iaf, om han är frisk. Och i helgen
blir det barnvakt, barnvakt, barnvakt. (:
Imorgon kommer även VAMPIRE ut!!!
Ojojojojojoj vad man har längtat!
Klara, Martina & Näslund ni är fan mitt liv, mitt allt, mina bästa vänner
och tillsist mina mongos! :D
Me love you loong looong long time!
Sleep Tight!
Over and Out eagle!
:D

Some are dancin' fools, some are hooked on booze
Some get their fix on an ole' bar stool
A handful of quarters is all I need
It don't take much to satisfy me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0