' - bergochdalbanan Nathalie!

underbart, underbart, UNDERBART!
Kan inte säga mer än att min natt var helt underbar..
Du gjorde allt för mig kändes det som. Men det tråkiga
är att det känns som du tyckte att det var en engångsträff..
jag vet inte..
Kom nyss hem från Falun. Och tog reda på lite här hemma.
Stack ju bara ifrån allting.
En sann vän sa till mig igår, att jag var snygg.
att jag var bregochdalbanan Nathalie..
Ja, jag vet vännen.. men jag vet inte hur jag ska
förklara för folk..
Hur jag ska förklara för dig..
Tack ska du ha!
Nu inväntar jag Klara och Martina som kommer hit och
tar hand om mig lite.. I morgon blire massa jobbelijobb!
Och samma torsdag, fredag..
Sen är det helg.
Och nu är vi bokade till kryssning den 30/9.. skita kul!
Jag, mamma, svägerskan, Klara, mammas kusin, min moster, min mormor,
min mammas kusins mamma och en okänd ^^,
Alla tjejer! Släktträff, Klara är ju då min Kusin! ^^,
Nej, nu ska det dunkas musik!
Puss påre! :*
till dig T**.. Ser jag förvirrad ut tro?

Kommentarer
Postat av: T

tycker du är jätte fin vännen=)

2011-09-13 @ 19:41:14
Postat av: N

T: Det är du med :*<3

2011-09-13 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0