' - Glad som en solstråle!

Tjosan gött folk!
Min helg har bestått av MYCKET MYCKET MYCKET skratt.
Fast har varit själv och skrattat som en galning :O
vet inte vad det har varit för fel på mig .. menmen!
Det är la bra? Fast man är ensam? ;D
Fredagen så var jag sjuk.. Halsen cpa sig.
Och hade 39 graders feber. Inge roligt.
Var till vårdcentralen och kikade och allt, men det var en rejäl
förskylning..
Hände inte så mycket mer den dagen.
Lördagen vakna jag upp som en ny människa..
- Glad som en solstråle.
- Positiv till allt.
- Sol ute. (glad igen)
- Snackade med härligt folk.
- Mys med katterna!
Jag och Sara åkte ut till Pershyttan med ungarna med farsan.
Och var där ute med Mamma, Lisen, Tuppe, Toni, Pappa, Angelina, Kevin,
Mio, Viggo, Zacke, Naima, Linus och alla djur då! (:
Sen bestämde vi syskon och respektive att gå ut på en och en halv
och äta middag tillsammans. Så Lisen, Toni, Sara, Tuppe och jag
åkte in vid halv åtta och käkade :) skit god mat må jag säga!!
Efter det åkte vi alla hem till sitt.
Satt uppe till 07.00 och döade.
Sen somna jag nästan vid datorn, då var det dags att gå och lägga sig.. :P
Vakna vid 14.. oppps!
Klara kom, vi åkte ut till huset och renovera lite (:
Sen hem och gjorde hembakad pizza hos mig.
med;
- Paprika
- Tonfisk.
- Ost.
- Skinka.
- Korv.
- Mozarella ost.
- Tomatsås.
Skiiiita gött!
Sen tog vi vårat pack och körde över till Sara och Tuppe och
kikade senaste Vampire (: FYFAAAAAAAAAAAN,
vad spännande det var då! :O
Vll bara se mer mer mer mer mer mer !!!!
Blir tokig.. -.-'
Kom hem från henne vid 22.00 kanske.. satte mig vid datorn.
La mig vid 22.30 och KUNDE inte somna, så vid 01.30 gick jag
upp och satte mig vid datorn och lyssna på musik. Sen börja
jag städa, sen insåg jag att klockan var 04.15 och inte sov?
Nej då dygna jag ist, och nu sitter jag här och inväntar bussen till jobbet (:
06.40 och bussen går 07.33 ... suck!
Kan inte tiden bara gå fortare?
Och idag ska jag hem till Lisen och Toni och formatera om datajävuln!
Fyfan, kan inte göra ngt med den snart.. måste fan ha ngt virus i den,
trotts att jag har scanna den osvosv.. menmen allt behöver inte visas
där inte .. ^^,
Nej, ha en fin dag allesammans (:
Like a fool, I trusted you ..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Redhead ;-)

2011-10-03 @ 08:07:57
URL: http://sannaab.blogg.se/
Postat av: natha

Skojsa inte : D

2011-10-03 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0