' - 21 November!

Jag mår bra ändå. Det gör jag!
I morgon gäller det. Första dagen med det.
Det ska bli spännande samt tråkigt :P
hahah konstigt ^^,
Har nyss städat hela jävla lägenheten så jag slipper
det i ca 1 månad framåt.
Mamma hämtade upp mig kl 11 idag och vi stack ut till Viggen
där alla grappar hade fisketävling (:
bror min har börjat arrangerat en fisketävling på Viggen i Hedemora.
Skit skojsigt! Bror, Pappa och Toni var ett lag. Och dom vann för störst gädda
och ett annat lag vann för flest gädda!
Sen fick alla diplomer och sånt. Trevligt med många lag och glada människor!
Kom hem för ett tag sen och satte som sagt igång med städning..
Allt detta:
- tvättar
- diskar
- dammsuger
- moppar golv
- dammar
- bäddar rent
- vädrar
^^,
Och snart kommer min kära syster och hennes man in på fika :) och får fan
inte glömma min ögonsten som kommer om mindre än en månad, ELIAS.
den 21 November, är mitt datum.
Min förändring.
Mitt nya liv (:
Åååh, vad jag längtar, men är PISSIGT rädd och nervös.
SKITA LÄSKIGT! :O men får fan se hur det går.
Och hörrni, jag är 20 år och har/hade 2 mjöktänder, i Torsdags drog jag ur
ena av dom. En kvar! Den ska snart ur med. Men dessvärre är att det är inge
anlag under dom två tänderna, vilket innebär att det kommer vara två gluggar ^^
Ska nog göra inplantat om försäkringsbolaget går med på det vill säga ^^
Nej nu kommer dom, dags att avsluta :)
HA DE GÖTT FÖR FAN!
AJM THÄ BÄST OAN! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0