' - Moster till TUSEN!

Hejsan!
Det första jag måste skriva att jag är SÅ stolt, så stolt över min
syster och min svåger Toni. Som har fått en liten skit, Elias!
Jag är så stolt, en stolt moster. Vi hälsade på dom igår, och det ända jag
tänkte på var att "håll dig nathalie, håll dig för tårar" men kunde inte låta
bli att gråta. Jag grät så fort jag såg min syster där, som höll i sin lilla pojk.
Kan inte tänka mig, min syster har fått barn..
Nu är det bara jag kvar säger dom.. Men först och främst så ska jag hitta
den rätta, han som tycker om mig för den jag är, inte för mina tatueringar,
piercingar, mina bröst eller något liknande. Han ska fånga mitt hjärta.
Han ska tycka om mig för allt jag gör. Min envishet, min personlighet. Allt!
Otrogna jävlar kan dra åt helvete.
The day is hard, but life is wonderful
Har jag skrivit på min facebook..
Jaa, jag har haft ett helvete idag. Men, livet är fortfarande underbart.
Tack vare mina vänner, Klara, Martina, Linda m.m.
Och Gabbe, eller ska jag säga Gabbis!
Du gör mitt liv lättare på något sätt. Aldrig träffat dig, so?
Förde känns de som att vi kännt varandra så länge.
Vi gräla för ett tag sen, och då trodde jag verkligen "this is it".
Nejru tack! Det var det inte!
13 dagar har jag klarat detta. 8 dagar kvar bara.. Känns sjukt.
Är livrädd, nervös, orolig, lättad.. allt snurrar. Men det är väl så det
ska vara?
Eller?
vad vet jag.. Hur ska jag klara mgi igenom detta.. men jag vet
att jag gör det, tack vare min fina familj, släkt, vänner, gabbe.. osv!
Nu kommer snart Klara & Martina och vi ska umgås lite!
Hörs någon dag!
Puss&kram!
"I am so proud.
So proud of my sister.
Who made it through this.
Who saw life in front of her self with her child.
I love you so much!"

Kommentarer
Postat av: Totenkopf SS.

Ta bort mig ifrån din blogg.

2011-11-29 @ 19:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0