' - Böglänge!

Ojojojojoj!! Vilken dag. Fullt med saker. Fullt med möten. Osv osv osv.. !!!

Börjar med att jag var hemma idag från jobbet, hade så ont i foten och tån
så stanna hemma från jobbet och åkte till sjukan ist. Dom linda om den och
sa att det var en rejäl stuckning bara.. Så linda hon om min handled också!
Snäll chey de där! :*
Efter sjukbesöket så skulle Pumba till veterinären och tömma sina analsäckar
IGEN... -.-' vi ska operera bort dom där.. tycker bara synd om min älskling!
Han har klippt sig också! Kolla på bilderna nedanför, vad mycket HÅR!?
Sen vare möte med soc som gick kanoners! Gick hem till bror min därefter för
att åka ut till Pershyttan, vi tjejor + Viggo skulle till böglänge och handla inför
helgen, jag får hem kattungar, tuppe och robinson fyller år. osv osv osv!
Stanna vid max och köpte en lyxshake och sen for vi hem. Kom nyligen hem
och har redan städat och härjat. Köpte en USB sound och mic så nu kan man
snacka med andra över nätet med!

Nu ska jag ta´t lugnt! Har så förbannat ont i fotfan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0