' - J..... :)

Finally har jag gjort det! Har träffat dig och det var skönt!
Slipper man vara så orolig härdanefter ;) hahaha!
Han kom hit vid 00.00 kanske och skicka sms; Smutsig stad, ring mig!
Så ringde jag och han stod vid AF och jag fick guida han hit.. vilket
inte var det lättaste, han är lite trög ;) hahah!
Sen kom han in vi spela kort, snacka, och han kika runt här hemma..
Kolla lite på datorn sen kolla vi på BB eftersom han missa sista 5minuterna.
Han åkte nyss och nu ska jag slå igång en film eller två?
I morgon bitti kommer ungarna hem hit till mig för mamma ska till
doktorn så ska vara lite barn piiiiga :)

J, du lyckas fan med allt du ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0