' - Xperia X8!

Fredags ..
Åkte jag upp till Falun och festa loss med min kusin hennes kille
hans bror.. och annat folk. Dom var ensamma hemma hos dom
och vi tog det mest lugnt, strålande sol och det vart bad i poolen
och chill snacka om allting och hade allmänt skitaaa trevligt !!
Gick ut på stan på kvällssidan och den spåra ur med hot och ringning
till snuten, krossade fönster m.m.. men nu ska allting
vara lugnt iaf!

Åkte hem till mig på Lördagen och Cassie och Jonte hängde på mig
hem och sov här tills idag, (måndag).
Skit trevligt.. Dom ska bo här mycket i sommar nu, för varken
cassie eller jonis trivs i blge eller falun vilket jag förstår!

Dom åkte nyss och jag känner mig inte alls pigg, jobbar i morgon
och sen är det bara två dagar kvar tills jag slutar där, men ska nog
vikka där i sommar sån tur är, så man får träffa alla barn igen !!

Börjar den 13 Juni på outo-kumpu och jobba där ist, samma shift som syrran min!
Otroligt skönt ska de bli och få tjäna lite pengar till sommaren!

Och en sak till, någon som vill hjälpa mig och flytta den 1/7 så är det
väldigt tacksamt om ni ringer eller mailar sms eller vad som helst
Behöver all hjälp jag kan få då!
Och ta allting på en och samma dag vill jag helst göra också!

Och du, hur fan kan du vara så jävla söt va? =)
Du förgyller mina dagar, dina sms!! Ojojoj...
Du känner inte likadant som mig så, men jag tänker då
fan inte ge upp första taget iaf, :)

Nu ska jag se Tears of the sun med bruce willis och sen
ska jag försöka sova så man orkar upp till jobbet i morgon,
vart ledig mycket nu..

En sak till, hittade en telefon på falukalaset .. en NY xperia x8 skit snygg.
Men jag ringde upp ägaren så snäll som jag är, och dom hämtar den i morgon..
Men otacksammare bitch får man fan leta efter.. sa inte ens tack, tillomed hennes
pappa skrek typ tack osv osv osv .. sjukt vad förbannad jag blev då, lust att kasta
sönder den och säga att jag hitta den så -.-'

Nej,
Hejdååå på er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0