' - Släkten är bäst och inte värst ♥♥♥


Jag har varit barnvakt åt Zackeboi en helg och haft det super
duper mysigt, med bus och lek samt lite tjaffs! ;)


Jag kan fan vara riktigt snygg ibland jag med ;) haha! ^^,



Zacke på en tur med Pumba, inväntar bror min som ska
hämta oss :)


Varit i säterdalen med jobbet och hälsat på denna sötnos!! :)


Ajjamensan ;)


Jag och mina älsklingar skulle sova.. alla
sov i sängen med mig, fattades bara Pumba och som ni
ser så tittar jag på Beck ^^


Jag i profilbild, tagen idag!

Vi åkte hela gänget till ockelbo idag och hälsa
på min mostr, mormor, kusiner osv :) riktigt
najsigt faktiskt.. trodde inte de :( <3 men saknat er i massor !! <3
Love you all!


Sara, moster i bakgrunden, ser dock ut som morsan, och tuppe!

Min älskade mormor :) Inte många som sett hur hon
ser ut, men här har ni Lena :) <3


Torbjörn och Tuppe ! Plast morfar :)

Moster och doghan! <3


Min mormor :)


Doghan alltid lika glad ! :D

I bilen på väg hem :)

Mormor och Doghan snackar allvar ;)

Pumbas bror Gizmo! :) Så lika !! <3

Sötnosarna !!! <3

 

Detta är mina dagar o bilder, orkar inte skriva så mycket.. :)

Hejråååå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0