' - Kärleksbild ^^,

Tjooooo bree!

Vakna av ett mystiskt samtal, men la på direkt.. fyfan! Hatar
folk som ringer på dolt nummer och typ flåsar i luren, inte helt okey inte!
Gick upp och sen invänta Martina. Mötte upp henne vid Vasakyrkan
och vi gick vidare mot bror min för skulle lämna Ninja där, hon som hos
mig i natt för lite trygghet.
Så vi lämna av henne sen ner till Lappens och käka mos med chicken bits.
Det var gött det!!
Gick sedan hem till mig och kika lite på datorn och umgicks med djuren.
Vidare hem till henne och tog ut pengar, inte ofta man går runt med 10 papp
i fikan inte ;)
Hennes mosters karl kom och hämta oss och vi for iväg till Ludvika för
Martina skulle bli stor och köpa en egen bil.
Blev en Gold Polo, en liten röd bil, men så fin!
Så åkte med henne hem, och åkte runt lite på stan...
Handla och gled runt, visa upp den för hennes mor och mormor, sen
lämna hon av mig. Nu skulle hon till sin far och visa :)
Själv sitter jag här och saknar en vis person, :/
Men va fan? Hää kommmäää ClaerreBalle!

I morgon har jag Förbesiktning kl 11.00..
Inte kul det inte.. men allting ska vara som det var innan, har trotts
allt bara bott här i 3 månader -.-'
Skönt ska de bli och flytta till en tvåa också!!

Nej nu ska jag glo på en film och äta min kexchocklad som jag bjöd
till mig själv ;) hihih!

Tack Mamma & Pappa för att jag får låna pengar av er i denna nöd!
me lööööv Jooooo Såååå match! :D <3

Denna bild gjorde jag igår, jag och sötnosen ( jon )
Han som tagit bilden  btw, skit snyggt !! Men jag designa den lite..
tyckte det fattades lite kärlek ^^


Hahahahah :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0