' - Lista!

  1. Tre saker jag mår bra av
  2. Vad som gör mig ledsen
  3. Hur mår jag just nu
  4. Vad som är viktigast för mig
  5. Hur tänker jag
  6. Vilken klädstil tycker jag bäst om
  7. Vem är min bästa vän, varför?
  8. Bästa låten just nu
En liten lista jag gjorde för mig själv som jag ska
skriva om dom här dagarna framåt, jag börjar idag!
1. Tre saker jag mår bra av.
Jadu.. Jag vet inte riktigt. Men musik, vänner och tatueringar tror jag?
Var nyss ute med Klara & Martina. och den ända som fattades då var Linda.
Där är mina absoluta bästa vänner, psykopat, barnmisshandlare och fettot!
HAHAH xD...
Ajaa, tatton.. de älskar jag! Har själv 7 st.. :)
Musik är verkligen livet, utan de så skulle man fan inte leva asså?
Men nu orkar ja inte skriva mer, ja det var kortfattat .. menmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0