' - Eminem! <3

Tjululu!

Alltså, Eminem torsk!
Alltså jag vet inte ens om jag kan toppa dom 20 bästa låtarna
han har gjort under alla år... -.-'
Men ge mig ett försök?

  1. When im gone
  2. Lose yourself
  3. The way i am
  4. We made you
  5. shake that
  6. hailie´s song
  7. sing for the moment
  8. superman
  9. not afraid
  10. like toy soldiers
  11. without me
  12. mockingbird
  13. crack a bottle
  14. white america
  15. cleanin out my closet
  16. just lose it
  17. ass like that
  18. puke
  19. never enough
  20. love the way you lie

Faaan, vad svårt det där var då ?!
Alltså, låten when im gone? Lyricsen där alltså..
den gör så man ryser ibland..
Lyssna riktigt noga på texten.. Gör som jag gjorde, ta fram lyricsen på
google eller något.. och sjung med litegranna.
Tycker synd om Hailie ibland..
Menmen, nog om Snyggingen nu alltså! Blir fan vattenplaning annars ;)

Har slutat bita på naglarna så nu har man målat dom, och kan
lova att det är fan inte min grej alltsåå :O
Fyfan..
Och min mamma hon har klippt, filat, slipat, rensat och donat
med mina fötter som fan.. och nu är dom lena och fina! :)
Ska smörja dom varje kväll.. :) Så nu har jag fina händer
och fötter, mer då? pullan då? ;)
hahahahaha!!
Var nyss på jobbet och var så trött att jag cykla hem nyss..
Och ska upp i morgon för att jobba förmiddag, 06-14 :)
Ska bli skönt att få jobba av sig lite nu, av all oro, all stress,
all aggresion, all less.

Så nu ska jag och katterna gå och sova :)
Godnatt med er!
Och Jessica, finns här för dig gummsan! <3 Löööv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0