' - Bergochdalbanan Nathalie!

Snart så.. Nathalie, snart!

Jag orkar inte vänta längre, orkar inte säga vad jag egentligen vill.
VILL INTE SÄGA VAD JAG EGENTLIGEN VILL!
Fan vad drygt livet är ibland, haha! ;P
Men int ää ja bittää fö hää int!

J... Första kyssen.. ryser bara jag tänker på det.
Men jag är så osäker på mig själv,
vill inte tro något bra. Och vill inte ge dig känslor i onödan.
Faaack it, hur ska jag någonsin glömma dig?

Det ända jag gör snart är at jobb.. Jobbjobbjobb hit och dit, hit och dit.
Men va fan? Pengar.. hää rullä in nu! Så jag och Näslund kan ha våran
bacardi kväll på min balkong som förr !!

Nej, nu ska jag och mitt snurriga huvud sova, för nu äre dags för det
tycker jag!
Och btw, du luktar som ett ultraljud syrran ^^, HAHAH! xD


Jag innan jobb.. 7 dagar som jag hållt mig ifrån att bita på naglarna..
Som ni ser så har jag tillomed målat dom LILA?! :O

Kommentarer
Postat av: anonym!

kyssen är oförglömlig ! älskar dej nathalie <3

2011-07-16 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0