' - 1 1/2 månad kvar ca !!

Hejsan..

Gomspene.. Vad fan är de säger många då?
Jadu, vi google på den där lilla flärpen i munnen som hänger, osv osv osv!
Tillslut så kom vi fram till Gomspene

Så detta är Gomspene, (nr 3).
Hade jag ingenaning om innan :O



Menmen, den är uppsvullen och gör ont som fan, knapprar halstablett o alvedon.
Frågan är om man ska ta sig några glas vin idag?
Funderar, vill så jävligt men..
Kan knappt svälja.. dom säger att det kan vara halsfluss..
Men va faaan sånfall!
Jag och min jävla tur som vanligt, NOOOOT!
Och fyfan vad jag saknar en människa, har gjort det i några dagar nu..
Fast jag inte vill ha ett förhållande.. men va fan det är fel..

ÅHH!

1 1/2 månad kvar ca.... fyyyfan!
Menmen det kommer bli bra, orkar inte skriva nå mera nu.. gick
av min sista natt i morse och är dö trött..
BBB som ska ringa och väcka en ta mig fan hela jävla tiden..
ÅHHHH!

Nej nu ska jag göra ngn nytta.. Hejrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0