' ♥ 21/11-11 ♥

Tjoooe!

Var ett tag sen jag skrev nu. Men har haft fullt upp med allting. Det sista jag skrev var;

"Ånger.Pinsamhet.Rädd.Nervös.Spyfärdig.Arg.Ledsen."

Och, jaa! Det var jag kan jag säga. Men allting flöt på som ingenting. Vakna upp Måndags natt efter själva operationen och hade så jävla ont i axlarna så jag trodde jag skulle dö eller något liknande. Vill INTE vara med om det igen. Hellre dör jag! Men fick så mycket Morfin så jag somnade om igen så gott så. Vakna upp dagen efter av att mamma och pappa var och hälsa på och vi myste och snacka om allting som hade hänt. Dom åkte hem efter ca 40 min för jag höll på att slockna av, så fick ännu mera morfin samt alvedon. Så allting släppte vid lunch tid. Och vid lunchen kom Carro, Mormor och Emilia. :) Moster, Mormor, kusin.. och hälsa på. Emilia såg mest rädd ut, vad jag kommer ihåg. Kommer faktiskt inte ihåg så mycket av alla besöken, för jag somnade jämt när någon kom. Var så trött. Dagen flöt på rätt så bra, och på slutet kom Klara, Martina, Linda och Alex och hälsa på. Det har jag kanske 1 minuts minne av .. :O kommer fan inte ihåg.. :(

Fick åka hem på Onsdagen och sov hos mamma och pappa i tre dagar. Sen fick jag flytta hem till mitt igen. Så jag och Martina har sovit hos varandra nu.. varannan dag hos henne och varannan dag hos mig. Jag har inte sovit själv på 5v nu tror jag.. men det är rätt najs att ha någon bredvid sig nu när allting är som det är..

 

Och vill passa på att säga -18kg! <3 har gått ner 18 kg... så otroligt skönt!

 




♥Jag är en stolt Moster!♥!♥


Kommentarer
Postat av: Bealitoo

Vad kul att se en uppdatering. Skönt att operationen gått bra. Och ännu bättre att du gått ner hela 18 kg. STOLT! Så himla bra gjort :) Och skönt att du har vänner och familj omkring dig som stöttar. Du är värd allt detta :D



Nu får du hålla i uppdaterandet så jag har nåt att göra om dagarna :D



<3

2011-12-01 @ 14:05:41
URL: http://www.improveme.se/besson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0