' - Skitsnack, MMMM love !

Steg upp kl 06.30 och drack lite kaffe och sen bar det
av till praktiken. Linda kom och vi cykla iväg. Snacka
om allt möjligt. Tycker du ska kämpa gumman! Kommer
alltid finns här för dig, så som du gör för mig hela tiden.
Och du, jag vet en sak som du inte vet ;) <3
Jobba på hela dagen och hade det asnice med barnen!
Sen burna jag hem till Pershyttan där hela tjocka familjen
var och vi grilla och hade myspys i solen! :) Sen cykla jag
hem och mötte Klara i Vby! :) Hon sprang en bit och sen
gick jag med henne in till stan :) Kimmen släppte av henne
i vby! :) Så satt vi på asfalten och snackade så mkt skit som
det bara går ;) Hem hit, hon åkte, Martina bytte ut, snacka
med kimmen i telefon, Klara kom hit, kortspel, lek med katten,
dom åkte nyss. Och nu sitter jag här :)

Ska snart sova, en dag i morgon sen låååång ledig till nästa
tisdag :) fett med najz! :)


I morse :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0