6 Maj 2010

5 Maj 2010

Onsdag, kommer inte ihåg så mycket vad jag gjorde den dagen förutom att jag
umgicks med sibban på kvällen. Sen blev det väl one tree hill som vanligt.
Pratade med Johan i 40-50 min över telefin på natten. Första gången..
Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Vet inte hur jag känner längre.
har ingen hopp kvar, inga minnen, inga tårar att fälla. Har ingenting kvar känns
det som. Jag har sagt till förut när jag behöver mina vänner. Men när man
som mest behöver dom så finns dom inte där tillräckligt? :(
Men men, hoppas det blir bättre nu iaf.

6 Maj 2010

Idag har min dag varit upp och ner. Ena stunden glad, ena ledsen.
Jag vet inte varför jag går på allting jämt. Jag måste vara dum i huvudet.
Jag trodde på oss, dig och mig. Att det var vi två mot världen. Inget annat.
Men det var tydligen inte så. Jag kan inte ha räckt till.

Even if the sky is folling down, i still love you! :(

Nu ska jag dränka mig i tårar som vanligt.

hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0