3 Maj 2010

Hello!

Skjutsade mig själv till skolan idag, körde in med mamma eftersom
jag hade sovmorgon :) När jag kom fram så började jag typ direkt.
Samhällen gick bra, pratade om, om man kan säga finare ord
än neger, blatte osv.. Det var skojjigt.
Sedan hade vi Svenska där några gjorde muntligt. Riktigt nice, som
inte vissa andra tycker.. Att det är tråkigt att lyssna på andra? Sjukt!
Sedan lunch, äcklig mat! Så åt typ inget.. Sen så hade vi Religion, där
vi fick välja Buddishm eller hinduism att skriva ett arbete om. Jag och Sanna
tog Hindu tror jag? Haha.. Men men.. sedan hade vi Historia där vi prata
om andra världskriget och första. Ska ju ha prov i det den 10Maj!
Sedan följde jag med Sanna till hennes Datakörkorts val skit.. Satt och
spela gamla spel som man spela jämt när man gick på högstadiet.. haha!
Efter skolan gick vi ner till lappens och tog lite mat. (och glass!!!) Mums!:)
Sen gick vi HEEEELA vägen hem till Sanna och gjorde klart vårat PA. Riktigt
bra blev de (Y).
Sen gick jag hem till brorsan, för att åka med mor min hem. Och nu sitter
jag hemma och har lånat One tree hill av Sanna som jag ska börja nöta igen!

Jag hoppas du vet att jag finns här Sanna! <3 Älskar dig!!

Hejåhååå!

förresten, är ovanligt glad idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0