07 Mars 2010

Söndag idag då, ja! Som vanligt så är dom så jävla sega och tråkiga. Dagen började med att man vaknade segt, och Johan gick upp 05.45 för att skjutsa Jenny till jobbet. Han var uppe hela tiden och stoppa om mig heöa tiden för jag rulade tydligen ur täcket hela tiden? Haha sötnos! Sen kom han och la sig och "gunga" mig så jag somnade om, det bästa jag vet är att någon gungar mig som i en gungvagn till sömns. Så han somnade också av det. Så sov vi en stund sen gick vi upp och åt tacopaj som Eva hade gjort. Mums! Skit god var den. Satte oss och kollade på tv en stund. Efter det spelade vi schack, det är ju som sagt kul om man kan! Jag vann en gång iaf, Yeeey!! Lite bra är man iallafall.

Har packat idag för i morgon är det hemåt som gäller och skolan. Har faktiskt varit riktigt skönt med lov. Nu är man laddad för denna vecka. Men nästa så kommer man vilja ha en vecka till! Hehe.. Ska möta Sanna i morgon 08.45 vid centrumrondellen! Sen till skolan på det, börjar 10.00 tror jag.. Men bättre att vara där i tid än att komma försent om jag tar ett senare buss/tåg. Nu ska jag fortsätta med Johan Falk.

Härrå med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0