6 Februari 2010

Hejsan!
Har inte hunnit med och skrivit så mycket dom senaste dagarna men,

5 Februari 2010

Fredag=Helg = Johan kommer, Najsnajs!

Johan kom ganska sent, men bättre sent än aldrig! Vi åkte iväg och snackade jag och Johan om rätt viktiga saker. Det löste sig iaf. Sen satt vi och snackade med familjen. Syster och Toni var här i Dalarna och hälsade på. Riktigt najs, inte träffat dom på länge nu!
Sen på kvällen åkte vi hem, när vi kom hem ringde Klara in oss.. Kvällen slutade med att jag var med Elin och Mich! Träffade även på Sanna. Najs!
Sen åkte vi hem och söv.

6 Februari 2010  (idag)

Lördag, jaduu.. vad händer idag då tro! Vi tog med oss Naima och Zacke och åkte in till stan och åkte pulka. Sara, tuppe, toni, lisen, viggo, martina & hennes kille kom också dit och åkte pulka.
Hahaa, tuppe och toni åkte flygande matta tillsammans. Toni låg ner medans tuppe hoppade på han och tog sats och flög verkligen ner. Såg ut som en dubbelmacka när dom låg där på varandra. Efter det åkte vi hem och åt lite snabbt, men det blev lika fort in till stan igen. Vi åkte in till tuppe och satt där och snackade och åt pizza. Det slutade med en film, Paranomal Activity. FYFAN säger jag. Den ser jag aldrig igen! Skit vidrig film.. Men nu måste jag sova, Johan ligger och väntar på mig. Ska upp kl 09.00 i morgon ska på möte. Se om man kommer upp nu då ;)

Natti Natti gott folk..

Säger bara:   Spank my ass - Nomy    Den låten är grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0