You spin me right round..

Haaaaj/shaaaark!
Kan försöka vara lite rolig jag med dååårå!
Idag vakna jag vid 14.00 inte pra!
Men somna också 06.30 ca. Kan inte sova om nätterna när allt
detta händer fyfan.
Mamma ringer och frågar om jag vill ha middag ute i pershyttan och klart som
fan jag vill det, hehe!
Så Tuppe och Sara hämtar upp mig vid 16.00 och vi drar ut. Städade där och diska
och sånt sen kom mamma hem efter en stund. Skit god köttgryta med ris, MHM MHM MHM!
Kom precis hem och fick med mig Ninja hem. Tog en dusch. Ursäkta men fan vad
slarvig jag har blivit med att duscha.. förut duscha jag varannan ibland varje dag.
men nu kan det gå 3 dagar utan att jag kommer ihåg de? Hmm, shame on me!
Nu ska jag se ett avsnitt Vampire sen blire gamegamegame!
martina och linus skulle nog komma ner sen och se en film eller två :)
ha en fin dag allihopa! :)
En sak till..
om det är någon du känner eller kanske du som vill pierca dig..
Hör av er om ni inte vill betala så mycket via en studio. Jag kör hemma
har Kanyler, Tångar, sterilsaker, handskar osvosv.
0735921850 eller facebook, nathalie nattie claesson
[email protected] min msn också.
lite bilder på piercingar jag gjort :)
Fyra hål i öronen på mig själv på vardera sida.
En navelpiercing på Jenny
En piercing i läppen (sidan) på Marcus
En piercing i läppen (mitten) på Jenny
Sen har jag tagit öronen på folk mera och en till läpppiercing (mitten) men tog aldrig bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0