' - Livet!

1. PS3
2. Zombie
3. Moster/Faster
4. Sambo?
5. Djur
6. Bloggar
7. GBP
Mina tankar just nu!
Ja, jag köpte ett PS3 förra veckan någon gång. 2600:- billigare
än jag trodde! Tyckte faktiskt om det riktigt mycket. Det jag saknar är
ju min Clan från hela världen när jag spela xbox 360. Luke, Jayjay! Saknar
er alla! Menmen, får bilda en ny! ;)
Zombie spelet på black ops är väldigt skojjigt! Älskar det, men har tillomed börjat
drömma mardrömmar om det.. Så ska kanske tänka på refrängen! ;)
Spelar med Tuppe varje kväll nästan! Han vart så sugen han med, så han beställde hem ett!
Ska sätta mig och spela ikväll tänkte jag! Har haft folk här varje kväll i en vecka nu tror jag! :)
men det är bara roligt!
Som ni vet har ju jag blivit Moster/Faster. Jag är Faster åt två små skitungar, 3 & 1 år. Mio och Viggo!
Men blev Moster i Nov. åt lille Lias! Eller, ska man säga Elias! :)
Mio sov här natten mellan 6-7 och Zacke min lillebror 5-6. Så har haft fullt upp! :)
Men det är bara skojj! Och den 4 så var vi vid Metropolen och bada HELA familjen, ända som fattades var
farsan! Men roligt hade vi, förutom dumping!
Ska kanske få en ny Sambo, ;) Martina Ström!
Vi ska nog flytta ihop i en 3:a så man får det billigare!
Men verkar som inte Hjalmarsson´s ringer tillbaka nåå!
Får se om dom gör det imorgon, är ju Måndag då så!
Ja, jag och mina 4:a katter och min hund vi har det mysigt om kvällarna vi!
Lovar er, Gråing ligger vid halsen, Svarting ligger mellan benen, Mumin ligger övanför huvudet,
Missa ligger skavfötters och Pumba vid fötterna!
Man har det fullt i sängen vid läggdags kan jag lova er!! men mysigt är det!
Jag har tröttnat på att blogga nu för tiden, men jag tänker dock på det
mycket.. Men blir aldrig av nå. Ska försöka skärpa mig faktiskt! Så får ni snoka lite i mitt
liv också, som jag gör för alla andra, hi hi hi!
GBP - Gastric ByPass
Min magsäcksoperation!
Det börjar bli bättre och bättre nu! 24Kg har man gått ner sen Början på Nov. =D
Riktigt skönt är det, och känns vid magen att den börjar bli "hängigare" hahaha..
Tänkte sluta med lite bilder om allting!
PS3
Black Ops Zombie
Mio, Viggo
Elias
Sambo, Martina!
Pumba, Mumin, Flin, Missa & Scar! (missa som liten).
Bloggar.. ^^,
GBP - Gastric Bypass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0