Russian lullaby..

Eeeeeey mannen/kvinnan!
Gick och la mig tidigt igår och Tuppe kom och väckte mig. Han vela
att jag skulle följa med han och Thomas till Säter, vilket jag gjorde.
Klädde på mig och gjorde iordning mig. Jag och Pumba gick ut. Och vi
stack iväg. När vi kom fram till Säter så skulle Tuppe göra sitt ärende.
Och jag, Thomas och Robinson skulle ta ut hundarna sålänge för kisskisskiss.
Men när vi kom till bakluckan så var inte Pumba där?!?!?!
Vi glömde honom ute på gården vid mig -.-'
Så ringde fort som fan till Tommy, Martina och grannar!
Tommy var så snäll och ringde sin mamma som gick ut och tog in han så länge!
mammas älskade bebis! Stackarn!
När vi kom hem så åkte jag hem och skulle städa, men då kom Klara på en snabbkaffe
och snackade skit.
Vi började räkna ut mina räkningar.. fyfan klump i magen, dyrt att ligga på sjukhus för fan!
80 kr per dygn, menmen!
Hon åkte efter ett tag så bestämde mig för att snålåka med henne till Tuppe.
Var där några timmar.
hahahah!
Synen på att jag och två ungar fick plats i ett badkar!
HAHAHAH så sött :D
Hade väldigt roligt i badkaret. Efter en stund så kom mor in också medans
Zacke var på innebandy träning. :)
Fick skjuts av henne hem (lat som jag är ibland).
Kom precis hem och nu ska det spelas ikväll med bror och kanske thomas! :)
Robinson dyyyyker sääääkerligen upp han också! :)
Sååå, gaaaaaaaaaaaaametime!
Mammas älskade älsklings darlings snuttegull;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0