' - when we stand togheter!

Måste bara skriva ett blogginlägg nu när humöret är på topp!
Denna helg, eller den är ju inte slut ännu. Men mina kusiner Casper & Emilia
kom igår kväll och skulle sova här hela helgen! Kom vi kl 20.00 och vi började
spela spel, dansa sjöng och härja! Skit roligt.
Spelar bl.a Zombie hela tiden. Har lärt Emilia och Robinson det så nu
spelar dom bakom mig här för fulla muggar. Svordommar går åt alla håll! Haha!
Denna dag börja med att pappa ringer och har panik. Han har åkt
in till stan utan plånbok så undra om jag hade pengar och kunde låna
ut till honom.. haha! stackarn!
Så vid 09.00 vakna jag av honoms samtal.
Gick upp och börja diska och smått städa. Emilia bädda sängen och
Casper hjälpte mig med disken sötnosen!
Dom gick iväg på julgransplundring på folkan här i Hedemora med hela min familj.
Och jag for iväg med Martina iväg på stan för hon skulle sola sen skulle
jag jobba vid 16.00 som dealer i lokalen! Kom hem vid 21.00 därifrån och ungarna
hade redan börjat bråka här hemma om, jaa, allt jävla möjligt. Så sluta med
att alla fick be om ursäkt till varandra.
Ska snart sätta oss ner och börja se " danny the dog ". Den är så OTROLIGT bra den filmen.
Snacka om att leva som en jävla hund! Fyyyyfan!
Livet känns på topp just nu.
- Lycklig.
- Moster/faster.
- Kusiner.
- Livet.
- Vikten = neråt.
- Familjen.
- Barn.
- Jobb.
- Pojkar!
Ojojoj.. mitt liv i en enda röra egenligen menmen ..
"We must stand togheter"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0