' - Nytt liv, nya möjligheter!

Tjenixen!
Jaaaaani!
Har ju inte skrivit på ett tag nu igen, men tänkte la göra det för att
fördriva tiden lite ^^,
Fick med mig min kusin hem hit idag, Emilia. Står här och försöker
läsa vad jag skriver, den sötnosen! ;)
Läste du det Emilia? :)
Svar; AJJAMÄN!
Nu står hon dock och snackar med Mumin :O omg... hon har varit
lite rolig idag den tanten! ^^, 11år och beter sig som 16 eller mer..
6 dagen med denna diet.. shiet! Jag är fan DUKTIG jag. Men fan
vad sugen man blir på mat, röka, supa!??!
menmen, vad gör man inte för att bli fin !^^
Nu ska hon sova, medans jag ska kolla på lite Samcro!
Sen blire nog fan sänga för min del också!
Såååååå tjarå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0