7 Januari 2011

Min största rädsla

Det jag är mest rädd för på denna jord är att bli
ensam. Att aldrig få ligga i någons famn igen,
att aldrig få bli älskad igen, att aldrig kunna älska
igen. Jag vill ha någon vid min sida livet ut.. Kanske
inte just nu.. Men om något/några år.. Någon att
skaffa barn med och hus osv.. Som alla andra!
Men jag vet nog att jag kommer att få det också..

Men tänk på dom som inte har någon? Som alltid
går runt ensamma? Jag vet att det finns folk som
gör det! och alla går och spottar på dom? Liksom..
Ingen bryr sig? Inte jag heller, alltså? Detta kanske
låter egoistiskt, men jag har mitt eget liv att sköta/
ta hand om.. Jag kan inte springa efter alla dom..
Men dom måste också lära sig att gå ut bland mer
folk och vara mer med dom..

Hahahaha, alltså jag vet knappt vad jag pratar om
känner jag?! Omg, så ska nog avsluta detta inlägg
rätt så snart!! Men diskade nyligen och klockan är
nu 07.15 ... Skar mig i fingret -.- Buhuhu! Men är
icket förvånad med min jävla otur! hahahaha!

Nu ska jag nog städa lite, sen en promenix med
voffsen! :) Tjaaaaaao!



BildBOMB;


Massa gotttiii!

Mitt älskade snus!

Det fina laget! DIF!<3

Den till höger är en 150g hamburgare! Den till vänster är 600g
hamburgare... Tjockis och Johan var hungriga:O

Jag som hade tråkigt på jobbet i sommras! :)

Allt jag fick som inflyttningspresent av Sanna !!<3

hahaha mitt kvitto från IKEA :$

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0