1 Januari 2011

Detta ångrar jag

Jag har tänkt nu i två dagar på denna rubrik.
Och jag har nog tänkt klart..
Jag ångrar att jag blev en fel människa. Allt
dumt jag gjort i alla år. Jag skäms över vad jag
har gjort och så. Men sakerna är gjorda och jag
kan inte direkt ta tillbaka det fast jag bra skulle
vilja göra det nu på en gång.
Året 2010 har nog varit det värsta året för mig.
Fast jag tog studenten? Flyttade hemifrån?
Det har varit ett rent helvete för mig.. Jag förändrades.

Det jag ångrar är att jag blev en annan Claesson.
Jag var mer självsäker förut än vad jag är nu.
Men det är inte försent hörni? ;)
Jag kan förändras till mitt gamla jag, som jag tänker
göra vare sig ni vill eller inte !! =D Jag tycker om
mitt gamla jag!


Och du, det din morsa har hört är fan inte ens sant.. Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vems mamma har hört vad?

2011-01-03 @ 09:00:46
Postat av: nattie

vem?

2011-01-03 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0