12 Oktober 2010

Fuck off!


----------------------------------------

Jao, jag var arg/ledsen/besviken/sviken idag..
Menmen, jag har lärt mig nu vilka mina vänner är.
Kan faktiskt numrera dom! Men tänker dock inte
göra det här. Det finns bra vänner och bästa,
har dock bara två bästa, eller bara och bara, en del
sitter där ensamma och inte har någon medans jag
har två? Kan ju liksom nästan dela med mig, men
det tänker jag aldrig göra..
Jag var hos min psykolog idag, fyfan vad det tog
på mina krafter, men ändå när jag kom hem därifrån
så höst städa jag hela lägenheten, damma, torka golv,
dammsög, diska m.m..
Men återigen till besöket, hon sa så bra och kloka ord..
Jag lär, LÄR skita i andra nu, för att bara tänka på mig
själv, hur jag ska bygga upp mitt liv och min vardag..
Lägga mig i tid, gå upp i tid osv.. Grät som tusan där
inne, men var skönt att få ut det också.. Jag vill bara säga
att jag vill tacka min mamma som ställer upp så nå
otroligt för mig, som alltid vill mitt bästa fast det inte syns
ibland, som alltid har visat mig att så och så ska du göra..
Min familj är det bästa som har hänt mig, det är er jag
har tacka för att jag står på mina ben idag!
Nu luktar det gott och friskt i min lägenhet och nu inväntar
jag Sibban som ska komma och titta på min nya soffa och
soffbord, samt kortspel ;) Sen kommer Naima och Zacke
vid sex tiden och dom ska sova här ! Wiiii! <3
Sen fick jag reda på att Blixten är i HEDEMORA!! =D
Så ska se till att träffa honom innan han far igen.. :( Han
blir bara här någon dag till för han har mat i kylskåpet
som blir dålig :P haha! Tycker det är en dålig bortförklaring jag dock :P
Jaja, ska dra mig ifrån datorn och bara ligga ner och slappna
av en stund, sen blire ut och gå och sova i tid!! Skönt att
man gick upp kl 08.00 idag, dagen blev längre, och hoppas
på att natten blir kortare! :)

NEJ, hejdå med er! här får ni några bildeeer !! :)


Jag däcka i min egen säng, :) haha!



Ziiki är och hälsar på! :)


Pappa har sparat pengar i någon månad utan att mamma visste,
5000:- ca! =D


Jag när jag jobbade i lokalen sist! :)


Jag i min säng för någon dag sedan! :)


Jag och min bror muppar oss! Linus Berg! :)



Mammas älskling somna i min nya soffa!! :D <3<3



Jag igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0