27 Mars 2010

26 Mars 2010

Fredag idag, det betyder skola och ingenting. Jag gick på lektioner, sen gick jag och Martina och Klara upp till Viggos dagis för att hämta honom och ta till stan för att gå lite på marknaden. Vidare därifrån hem till Tuppe, dit min mamma kom och sedan hem. Hem och tog en macka och gick och la mig en stund. Sedan kom Johan och vi åkte och snacka litegrann om allting som hände sist. Vi löste det på bästa sätt sedan tog vi det lugnt hela kvällen.

27 Mars 2010

Lördag idag, helg, ledig! Fyfasen vad skönt att få sova ut lite.
När jag vakna gick jag och tog en dusch sedan in till stan för att jobba lite igen. Har sprungit som en idiot för karlarna, och fixat och donat! Gick super bra för mig! Så tummen upp! (Y)
Kom nyss hem efter att ha skjutsa Frida och hennes faster från Skäve till Turbo.
Såg hennes nya lägenhet. Guuuuuud vad fin 1:a alltså! Ska dit och bo där några dagar efter påsklovet. Ska bli mysigt och roligt! =) Hihi..
Nu sitter jag här nyhemkommen och ska nog slå igång en film.. trött som bara fan nu!

Hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0